קושימומחה
מוכן ב1 ש, 2 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

עוף ברביקיו

עוף ברביקיו
עוף ברביקיו עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 526 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם פלפל אנגלי, קטשופ, מולסה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה יהיה להיט שלך יום האב אירוע. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 42%. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, עוף קורנל (עוף בגריל עם רוטב ברביקיו לבן), ו כיריים מנגל עוף: עסיסי ברביקיו עוף, אין גריל הנדרש (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים תערובת תבלינים על עוף ומשפשפים פנימה. מכסים בניילון ומצננים לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
1
שלב את כל החומרים במחבת גדולה. מביאים לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד. מבשלים, ללא כיסוי, במשך 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, עד להסמכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסירים מהאש.
3
מחממים גריל לנמוך בינוני; שמן כשהוא חם. מבשלים עוף במשך 10 דקות, הופכים ומבשלים 8 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מברישים רוטב בצד אחד של העוף, הופכים ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
5
מברישים את הצד שנותר ברוטב, הופכים ומבשלים 3 דקות, או עד שהם מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה6עצם-ב, עור-על ירכיים עוףעצם-ב, עור-על ירכיים עוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה2(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עשן נוזליעשן נוזלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6עצם-ב, עור-על עוף מקלות תיפוףעצם-ב, עור-על עוף מקלות תיפוף2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם זינפנדל ויין רוזווילי. שושנה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומשפשפים מתוקים וחריפים. זינפנדל הוא בחירה קלאסית של יין אדום למנגל, במיוחד עבור צלעות חזיר וחזה בקר. אתה יכול לנסות את מרטינלי ויניטו די אבו זינפנדל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -36 דולר לבקבוק.
מרטינלי ויניטו די אבו זינפנדל
מרטינלי ויניטו די אבו זינפנדל
ניחוחות מזמינים של פטל עסיסי, שחור עליז ואפרסק לבן פגעו באף שלך עם המערבולת הראשונה בכוס שלך. תוסס עם הכניסה עם טעמים של תות שדה בשלים ועור מתוק ואחריו טאנינים המשרד לסיים רימון מתמשך.