קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

עוף קארי הודי II

עוף קארי הודי II
אם יש לך בערך 45 דקות לבלות במטבח, Chicken Curry II עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -11 גרם חלבון , 16 גרם שומן , ובסך הכל 208 קלוריות . מתאים ל-6 מנות. למתכון הזה של Allrecipes יש 2323 מעריצים. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר. גשו לסופר וקנו בצל, אבקת קארי, מלח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. עם ציון של 59% , המנה הזו טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גםקערות עוף בקארי הודי עם רוטב יוגורט קארי , קארי עוף הודי II וקארי עוף הודי II .

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
8 בצל ירוק, קצוות שורשים גזומים8 בצל ירוק, קצוות שורשים גזומים
ציוד שתשתמש בו
3 כפות שומשום, 2 כפות ידיים3 כפות שומשום, 2 כפות ידיים
2
מטגנים בצל עד להשחמה קלה. מערבבים פנימה שום, אבקת קארי, קינמון, פפריקה, עלה דפנה, ג'ינג'ר, סוכר ומלח. המשך לערבב במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
2 כוסות אטריות מקרוני יבשות2 כוסות אטריות מקרוני יבשות
1 כפית תמצית וניל, או פולי וניל בגודל 1 אינץ'1 כפית תמצית וניל, או פולי וניל בגודל 1 אינץ'
1 כף פפריקה מעושנת (פימנטון)1 כף פפריקה מעושנת (פימנטון)
שרימפס, מבושלים וטחוניםשרימפס, מבושלים וטחונים
אגסים אסייתים, 3 כל אחד, שטופיםאגסים אסייתים, 3 כל אחד, שטופים
12 חבילות (16 אונקיות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות (16 אונקיות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
1 כפית בתוספת 6 כפות סוכר, מחולקת1 כפית בתוספת 6 כפות סוכר, מחולקת
(4 כוסות בזיליקום)(4 כוסות בזיליקום)
3
מוסיפים חתיכות עוף, רסק עגבניות, יוגורט וחלב קוקוס. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים במשך 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מינימום 40 ספירהמינימום 40 ספירה
1 בצל אדום בינוני עד גדול, חתוך לקוביות1 בצל אדום בינוני עד גדול, חתוך לקוביות
רסק עגבניותרסק עגבניות
1 אשכולית אדומה בינונית, קלופה וחתוכה1 אשכולית אדומה בינונית, קלופה וחתוכה
4
מסירים את עלה הדפנה ומערבבים פנימה מיץ לימון ופלפל קאיין. מבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פטל טרי נוסף, לא חובהפטל טרי נוסף, לא חובה
2 כוסות אטריות מקרוני יבשות2 כוסות אטריות מקרוני יבשות

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1706 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ3(חוֹרֶף)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שורש זנגביל טרי מגורדשורש זנגביל טרי מגורד2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1לימון, juicedלימון, juiced3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2456 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם2חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-חתוכים לחתיכות בגודל ביסחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-חתוכים לחתיכות בגודל ביס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.