קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עוף תאילנדי ומרק קוקוס

עוף תאילנדי ומרק קוקוס
המתכון עוף תאילנדי ומרק קוקוס יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 45 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 286 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה מושלם עבור סתיו. לכי לחנות ותקני ציר עוף, צ'ילה תאילנדית, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קליפת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים מפתח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: מרק עוף קוקוס תאילנדי-Tom Kha Gai, מרק קוקוס עוף תאילנדי (טום קה גאי), ו מרק עוף קוקוס תאילנדי.

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בסיר גדול. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני; מערבבים בחלב קוקוס ועוף. מבשלים 3 דקות או עד שהעוף נעשה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.