קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

פהיטות עוף בתנור

פהיטות עוף בתנור
פהיטות עוף בתנור יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. מתאים ל-6 מנות. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לכם עגבניות שימורים, בצל, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: פהיטות בתנור קל, Chipotle Portobello תנור Fajitas, ו פהיטות תנור הולנדי נמוך ואיטי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פסגת חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.