קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב פרמזן לשניים

צלעות חזיר עם רוטב פרמזן לשניים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו צלעות חזיר עם רוטב פרמזן לשניים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 261 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. צאו לחנות ואספו גבינת פרמזן, טימין, קמח ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. כדי להשתמש באגוז המוסקט הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת אגוז מוסקט אוכמניות כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 52%. נסו צלעות חזיר עם רוטב פרמזן, צלעות חזיר עם רוטב מרווה פרמזן, ו צלעות חזיר פרמזן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מפזרים צלעות חזיר עם מלח ופלפל. במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים צלעות בחמאה על אש בינונית עד שמיצי הבשר מתבהרים; הסר ושמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
צלעות חזירצלעות חזיר
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
שלב קמח וחלב עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לתבנית. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מערבבים את שאר החומרים; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים עם צלעות.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. הכובע האדום של מונטינור פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מונטינור אדום קאפ פינו נואר
מונטינור אדום קאפ פינו נואר
פירות מאוזנים עם לחץ סביבתי מינימלי. זהו תערובת של כל בלוקים פינו נואר מעובדים. כל מגרש מותסס באמצעות שמרים מקומיים וכתוצאה מכך ביטוי אמיתי של האדמה עליה הוא גדל. שתו מעכשיו עד 2018. זוג עם: סלמון, נקניק, דלעת, בשרים על האש ופטריות הם חלק מהמרכיבים הרבים ששילבנו עם בציר 2014.