קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

צפון אפריקה חומוס ומרק קייל

צפון אפריקה חומוס ומרק קייל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל צפון אפריקה חומוס ומרק כרוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 184 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו זעפרן נדיב, כרוב, מקל קינמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו מרק חומוס צפון אפריקאי, מרק דגים צפון אפריקאי, ו מרק צפון אפריקאי (צמחוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את הבצל והגזר ומבשלים על חום בינוני-גבוה עד שהבצל מתחיל להשחים (כ -5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
מוסיפים את השום ומבשלים עוד 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מוסיפים את התבלינים, כולל עלי דפנה ומקל קינמון, ומבשלים, ערבוב, עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
4
מוסיפים את החומוס ומערבבים כדי לצפות אותם עם התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
5
יוצקים את 8 כוסות של מלאי הירקות, מביאים לרתיחה, ולהפחית את החום לרתיחה במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט
6
מוסיפים את הקייל הקצוץ ומערבבים. אם יש צורך להוסיף מים כדי לכסות את הכרוב ומבשלים עד שהוא רך, על 10-25 דקות, תלוי איך מבושל אתה אוהב את הכרוב שלך. בדוק לעתים קרובות כדי לראות אם הוא הופך יבש ולהוסיף מים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
כרובכרוב
7
מוסיפים מלח לפי הטעם ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2גזר, פרוס או חתוך לקוביותגזר, פרוס או חתוך לקוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס מבושל (או 2 פחיות, מנוקז ושטוף)חומוס מבושל (או 2 פחיות, מנוקז ושטוף)1מקל קינמון 3 אינץמקל קינמון 3 אינץ4ציפורןשום, טחון או לחוץשום, טחון או לחוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חבורה גדולהכרוב, צלעות מרכז עבה הוסרו וקצוץ (לפחות 8 כוסות)כרוב, צלעות מרכז עבה הוסרו וקצוץ (לפחות 8 כוסות)1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1צביטהזעפרן נדיב, מרוסק קלותזעפרן נדיב, מרוסק קלות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם2בצל צהוב בינוני, קצוץמרק ירקות (או מים בתוספת בוליון)מרק ירקות (או מים בתוספת בוליון)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל מיםעל מים

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. The Radley & Finch The Profs Pinotage with a 5 out of 5 star rating seems like a good match. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
רדלי ופינץ 'פרופ ' פינוטג'
רדלי ופינץ 'פרופ ' פינוטג'
יין המביע את צד הערער הקטיפה של פינוטאג ' ועדיין משקף עולם עתיק עדין מאוד טאנין.