קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

קישואים וקסדיות טונה

קישואים וקסדיות טונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל קישואים וטונה Quesadillas. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 288 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגיש 4 . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם שמן זית, גבינת מונטריי ג'ק פלפל, טורטיות שום פסטו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. נסו טורטיות קישואים, טורטיות קישואים, ו קסדיות תירס וקישואים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.