קושיבינוני
מוכן ב24 דק.
מנות25
ציון בריאות2
מגזין

קרפצ'יו טונה-בסגנון יפני

קרפצ'יו טונה-בסגנון יפני
קרפצ'יו טונה-בסגנון יפני יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 25 מנות. עם 152 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב סויה, קומץ צנוניות, שמן זית לטפטוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 24 דקות. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: פסטה יפנית בסגנון פטריות וטונה, קרפצ'יו טונה על פרוסות תפוז, ו קרפצ'יו טונה עם רוטב ג' ינג'ר הדר.

הוראות

1
זוהי ארוחה פשוטה להפליא, כמעט אקזוטית קלה שממלא אותך בחיוך גדול. ודא שאתה מקבל טונה ממש טרי זה צריך להיות אדום ונראה כמעט דונגי. אתה יכול לנסות להשתמש בדגים שונים, כגון סלמון, דניס או צדפות, רק לוודא שהם כולם ממש נחמד ורענן וריח של דבר מלבד הים.קבל הטונה שלך, ועם סכין חדה ארוכה לחתוך אותו דק ככל שאתה יכול. ברגע שאתה חותך אותו, אתה יכול להחליק אותו עם הצד של הסכין שלך כדי להפוך אותו אפילו דק יותר. מחלקים את זה בשכבה אחת בין הצלחות שלכם, או אפילו נחמד יותר לשרת אותו על צלחת אחת גדולה.לאחר מכן, להשתמש הטריק היפני המבריק הזה: לחתוך חריץ אנכי בצורת V בmooli ולדחוף את הצ ' ילי פנימה משמעות הדבר היא כי כאשר אתה מגרר את זה אתה מקבל עיסת צנון בצבע ורוד, בטעם צ ' ילי, וזה פנטסטי. אם אין לך mooli אתה יכול לקבל את אותה השפעה על ידי חיתוך דק צ ' ילי ו צורם רגיל radishes.So או לגרר או לקצוץ mooli או צנון שלך ולאחר מכן בועה זה ומיץ שלה על פרוסות טונה ומפזרים על ה-shiso או כוסברה.כאשר אתה משרת אותו לסחוט חצי סיד וכמה כפיות של רוטב סויה על כל מנה, לטעום, ואז לטפטף עם קצת שמן זית.* Shiso הוא צמח יפני עם טעם חזק המזכיר אניסיד.טיפ
מרכיבים שתצטרך
טונה טרייהטונה טרייה
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
2 כפות שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט2 כפות שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות לה ג ' וטה האוול Merlot הר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.