קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו מתוק ומתובל

רוטב ברביקיו מתוק ומתובל
המתכון רוטב ברביקיו מתוק-חריף יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל רוטב שמגיש 5. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 533 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לך רוטב ווסטרשייר, מיץ תפוחים, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו מתוק ומתובל, רוטב ברביקיו חריף מתוק, ו רוטב ברביקיו מתוק ומתובל.

הוראות

1
בצל מטובל, שום טחון, ופלפל jalapeo בשמן זית חם בסיר גדול על חום בינוני-גבוה 4 עד 5 דקות או עד מכרז. מערבבים בקטשופ, סוכר חום כהה, חומץ, מיץ תפוחים, דבש, רוטב ווסטרשייר, מלח כשר, פלפל שחור טחון טרי, זרעי סלרי ופלפל אדום מרוסק מיובש. מביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום נמוך; מבשלים, ערבוב מדי פעם, 30 דקות. השתמש מיד, או להכניס למקרר במיכל אטום עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)
רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון
זרעי סלריזרעי סלרי
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קטשופ (כגון היינץ)קטשופ (כגון היינץ)11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסק מיובשפלפל אדום מרוסק מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר