קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות3
ציון בריאות67
מגזין

רוטב העגבניות של אמא שלי

רוטב העגבניות של אמא שלי
רוטב העגבניות של אמא שלי יכול להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 187 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו שום, פלפל, מלח ים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. עם כפית ציון 77% המנה הזו מוצקה. נסו ויניגרט בזיליקום עגבניות של אמא רימי, רוטב המרינרה של אמא שלי, ו העוף של אמא שלי עם רוטב ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
פתח את פחית העגבניות ושופכים את המיץ לקערה. השתמש במכסה כדי ללחוץ על העגבניות כדי לחלץ כמה שיותר מיץ ככל האפשר. בפחית, הימנעות חיתוך עצמך עם השפה, להשתמש ביד שלך כדי לסחוט את העגבניות לעיסה. מסננים מחדש את המיצים החדשים, ושומרים את המיץ ואת עיסת בנפרד. מלא את פחית ריקה חצי מלא עם מים ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חלץחלץ
מיץמיץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את שמן הזית בסיר כבד על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עם קמצוץ של מלח, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
4
מוסיפים את השום ומבשלים עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים את מיצי העגבניות ומביאים לרתיחה. מבשלים במהירות עד מיץ מתעבה, ולאחר מכן להוסיף את עיסת עגבניות כתוש, אורגנו, חצי פחית מים, עלה דפנה, ומלח ופלפל, לפי הטעם. התאם את החום כדי לשמור על מבשלים ומבשלים, ערבוב מדי פעם כדי למנוע חריכה, עד שהתערובת מתעבה ומפחיתה לכ -3 1/2 כוסות, כ -30 עד 45 דקות. זרוק את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מיםמים