קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

שום-שפשף סטייק צלע עם רוטב צ'ימיצ' ורי

שום-שפשף סטייק צלע עם רוטב צ'ימיצ' ורי
סטייק עם רוטב צ'ימיצ' ורי שפשף את השום עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 186 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. זה מושלם עבור יום ולנטין. אם יש לכם מלח כשר, עלי פטרוזיליה בעלי עלים שטוחים, סטייק עם שפשוף שום, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להגיע. כדי להשתמש בשמן זית extravirgin אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon Polenta Cake with Winter Fruit Compote כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו צ'ילי שפשף סטייק עם Chimichurri על מחית גזר לבן, סטייק צלע סוכר חום שום עם צ'ימיצ' ורי, ו סטייק צלע עם רוטב צ'ימיצ' ורי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום ראשון 7 מרכיבים במעבד מזון; תהליך עד טחון דק. עם מעבד על, לאט לשפוך שמן 1 כף מים דרך מצנח מזון; תהליך עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מגישים רוטב עם שום שפשף סטייק האגף.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
שוםשום
רוטברוטב

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.