קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

Kielbasa בסגנון גרמני

Kielbasa בסגנון גרמני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בסגנון גרמני Kielbasan. מנה אחת מכילה 618 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לך נקניק קילבסה, סוכר חום, כרוב כבוש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה האירופאית הזו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . נסו Kielbasan בסגנון גרמני ואטריות, פילי בסגנון קילבסה עם שומר קראוט ופלפלים, ו כרוב אדום בסגנון גרמני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את התפוחים והכרוב הכבוש במחבת עמוקה מעל חום בינוני. מביאים לרתיחה ואז מבשלים כ -10 דקות, עד שהתפוחים מתחילים להתרכך. מערבבים בסוכר החום וkielbasa. מבשלים עוד 5 דקות, או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
כרוב כבושכרוב כבוש
נקניקייהנקניקייה
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית ניתן לזווג עם Dornfelder ו Riesling. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין ריינהסן דורנפלדר אדום מתוק. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Rheinhessen Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.