קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות3
ציון בריאות37
מגזין

ברביקיו חזיר

ברביקיו חזיר
ברביקיו חזיר עשויה להיות מה שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 819 קלוריות, 66 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 3 מנות. גשו לסופר וקנו מים, רוטב ברביקיו, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-10 דקות. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, חזיר ברביקיו, ו חזיר ברביקיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא כריס צלב גפן ישנה זינפנדל. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס חוצה מקורות מכרמים שונים באחוזה (גיל ממוצע 80) כדי למצוא את הענבים הטובים ביותר כדי לייצר את היין השופע הזה. Cris Cross גפן ישן Zinfandel יש טעמים טעימים של דובדבנים שחורים וריבת ברי.