קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

לימאת קוקוס קריביname

לימאת קוקוס קריביname
המתכון הקאריבי קוקוס Limeade מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 70 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמו משקה במחיר סביר מאוד. גשו לסופר וקנו נקטר אגבה, מים, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קוקוס רום-Limeade Slushie, לימאת קוקוס קפואה, ו מלפפון קוקוס Limeade קרח פופס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים עובדים ממש טוב עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. ה-Zind-Humbrecht Gewurztraminer עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
האף הוא חריף מאוד, מראה הרבה ניחוחות אקזוטיים, ורדים ותבלינים, מושפע בבירור גם על ידי כרמי הגיר מ Wintzenheim. החיך מראה מבנה מפתיע וגימור יבש. הענבים היו בריאים מאוד, ולכן התסיסה הייתה יציבה וכמעט שלמה, אשר מתאים לסגנון זה של Gewurztraminer. זה כבר די פתוח אבל ייהנה מקצת זמן בבקבוק.סגנון זה של Gewurztraminer יהיה מושלם עם דגים בגריל או בשר לבן, ללכת טוב מאוד עם אוכל מעושן, מתכונים אסיאתיים וכל דבר שיכול להיות מסובך עם יינות.