קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

מרק בוטנים ים אפריקני

מרק בוטנים ים אפריקני
המתכון African Peanut And Yam Soup מוכן תוך כ 40 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון אפריקאי. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 371 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה עבור סתיו. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך גזר, פתיתי פלפל לפי הטעם) פתיתי פלפל לפי הטעם), בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מרק בוטנים אפריקני, מרק בוטנים אפריקני, ו מרק בוטנים אפריקני.

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beeslaar Pinotage. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 50 דולר.
Beeslaar Pinotage
Beeslaar Pinotage
מציע ארומטיקה הרים עם מושגים של קטורת ורכיב פרחוני, יש מגע של תבלין ואדמניות לדובדבן כהה הערות שזיף כהה על האף. גוף מלא בינוני זה יש מרתק טוהר פירות וריכוז עם מרקם מלוטש טאנינים מכווננים עדין לטעמי פירות יער כהה העסיסיים. במשקל של כ-14.5% אלכוהול בנפח זה שומר על רעננותו ועל החיוניות שלו עם אוורור המצביע על כך שזה יהיה גיל יפה על מספר טוב של שנים.