קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

מרק חלפיניו

מרק חלפיניו
מרק חלפיניו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 182 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבוקדו, חזה עוף, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו מרק חלפיניו, מרק חלפיניו, ו מרק חלפיניו צלוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Bodegas Naveran ברוט טבע קאווה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
קאוות הן מאוד תכליתיות כמו אפריטיף לפני הארוחה, וכמובן, ליהנות במהלך הארוחה. בנוסף לכל מיני מאכלים מטוגנים (נסו עם smelts מטוגן או קלמרי!), טבע ברוט Naveran זה יהיה זוג עם גבינות רכות, פירות טריים, בשר לבן (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זה גם נהדר ללגום בכוחות עצמו.תערובת: 40% Macabeo, 30% Parellada, 20% שרדונה, 10% Xarello