קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות17
מגזין

מרק חתונה איטלקי עם קציצות עגבניות ובזיליקום

מרק חתונה איטלקי עם קציצות עגבניות ובזיליקום
מרק חתונה איטלקי עם קציצות עגבניות ובזיליקום הוא ללא חלב וצמחוני ומספק כ 5 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 181 קלוריות. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. אם יש לכם בצל, תרד לתינוק, סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו מרק. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. ציון זה מוצק. נסו מרק חתונה איטלקי עם כדורי בשר, מרק חתונה איטלקי עם כדורי בשר, ו מרק חתונה איטלקי עם קציצות עוף עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
פונטרוטולי קיאנטי קלאסיקו
צבע: אדום ארגמני עמוק אך בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי ומורכב במיוחד עם ניחוחות של דובדבנים ופטל בליווי הצללות קלות ומתובלות.טעם: ההשפעה בפה היא חותכת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבהם אלה רכים ומעוגלים היטב בולטים. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.מסקנות: מי שטוען שקיאנטי קלאסיקו הוא יין דוקרני ומחוספס ישנה את דעתו לאחר שטעם את שנת 1999, שמוכן לשתייה כעת אך ישתפר עוד חמש שנים לפחות.אלכוהול: 13.5% לפי נפח