קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

מרק טורקיה של טקסס

מרק טורקיה של טקסס
מרק טורקיה של טקסס הוא מאכל ללא חלב . חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -10 גרם חלבון , 2 גרם שומן ובסך הכל 107 קלוריות . מתאים ל-12 ועלותו 81 סנט למנה מנות. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות . גשו לסופר וקנו אבקת שום, גזר, טרגון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 31% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: בורגרים של טקסס טורקיה , כריך טקסס טוסט טורקיה , ובורגר טורקיה טקסס בגריל .

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום למרק, משלבים את המרק, הודו, הירקות והתבלינים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 20-30 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מחזירים לרתיחה; להוסיף אטריות. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהאטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
מערבבים עמילן תירס ומים עד לקבלת מרקם חלק; להוסיף למרק. להביא לרתיחה; להרתיח במשך 2 דקות, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4
הסר עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת

מרכיבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Saccetto "Zecchino" DOC Brut Wine עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
NV Saccetto "Zcchino" DOC Brut Wine
פרי עשבוני, מלון, אבן