קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

מרק שעועית שחורה

מרק שעועית שחורה
מרק שעועית שחורה הוא מאכל שמגיש 8. מנה אחת מכילה 209 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . תמורת 77 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, מרק בקר 14 גרם, שעועית שחורה 16 oz ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 29% , המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מרק עדשים שחורות ושעועית שחורה , רוטב שעועית שחורה תוצרת בית (המכונה גם רוטב שום שעועית שחורה או משחת שעועית שחורה) ורוטב שעועית שחורה תוצרת בית (המכונה גם רוטב שום שעועית שחורה או משחת שעועית שחורה) .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Paques et Fils. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-36 דולר לבקבוק.
NV Paques et Fils
NV Paques et Fils
ורוד מאוד יפה. ניחוח דובדבנים והידראנגאה. ורד עז עם תות חמצמץ בחך וחמיצות נמרצת בסיומת, הוא מעודן ומתוחכם, אבל לא נודניקי בכלל. יין בראנץ' מושלם. ערך מצוין.