קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תירס מתוק של Reitzer עם עוגות סרטנים Shiitake

מרק תירס מתוק של Reitzer עם עוגות סרטנים Shiitake
מרק התירס המתוק של Reitzer עם עוגות סרטנים Shiitake עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 505 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך פירורי לחם גס, שאלוט, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: עוגות סרטנים עם תבלין תירס מתוק, בר צדפות פנינה עוגות סרטנים עם רגאוט תירס מתוק, ו סרטן ומרק תירס מתוק.

הוראות

1
באמצעות סכין חדה דק, לחתוך את גרעינים תירס מן הקורים ולהעביר אותם לקערה. עובד מעל הקערה כדי לתפוס את הנוזל, לגרד את חלב התירס מן הקורים עם החלק האחורי של סכין.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר מרק גדול, להמס את החמאה בשמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את שאלוט זרעי כמון ומבשלים מעל חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד שאלוט הם שקופים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את התירס ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את מלאי הירקות ומבשלים 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
עבודה בקבוצות, לרסס את המרק בבלנדר עד חלקה. להעביר את המרק דרך מסננת בסדר, הקשה כדי לחלץ כמה שיותר עיסת ככל האפשר. שוטפים את סיר המרק ומחזירים את המרק אליו.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את השמנת ואת העונה עם מלח ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
8
במחבת גדולה, מחממים את שמן הזית עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את shiitakes ומבשלים על חום גבוה בינוני עד מתרכך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את שאלוט ושום, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים 1 דקה. מערבבים את המניה ומבשלים עד השיטאקים יבשים, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
מעבירים לצלחת כדי להתקרר.
12
בקערה, לשלב את המיונז, ביצה, חרדל, קאיין ו 1 כפית של עירית. מקפלים את shiitakes ואת בשר סרטנים ולאחר מכן את פירורי הלחם. צורה עגולה כפות של התערובת לתוך 18 עוגות סרטן קטנות ולהעביר גיליון אפייה מרופדת בנייר שעווה מקורנת קלות; לקרר עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
13
לחמם את המרק. בינתיים, אבק את עוגות הסרטן בקמח, הקשה על כל עודף. ממיסים את החמאה במחבת גדולה ולא דביקה.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את עוגות הסרטן ומבשלים על חום גבוה בינוני עד להשחמה ופריך, כ 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
15
מעבירים את קציצות הסרטן לצלחת מרופדת בנייר מגבת ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
16
מצקת את המרק לצלחות מרק רדודות ולסדר 3 עוגות סרטן בכל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
17
מפזרים את הנותרים 1 כפית עירית ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבש גספירורי לחם יבש גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות או מרק עוף דל נתרן משומרמרק ירקות או מרק עוף דל נתרן משומר1בצל צהוב בינוני, קצוץמרק ירקות או מרק עוף דל נתרן משומרמרק ירקות או מרק עוף דל נתרן משומר2(יכול להיות או להרחיק)עירית חתוכהעירית חתוכה1(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון6אוזניים של תירס, shuckedאוזניים של תירס, shucked1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה טריות, נבט וקצוץ דקפטריות שיטאקה טריות, נבט וקצוץ דק1שן שום, טחוןשן שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גוש, הרים מעלבשר סרטן גוש, הרים מעל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לבן טחון טרימלח ופלפל לבן טחון טרי1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון2שאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח