קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

מתאבן כנפי עוף פריך

מתאבן כנפי עוף פריך
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו מתאבן כנפי עוף פריך. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 12 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 253 קלוריות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו אבקת שום, מלח, גבינת פרמזן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחמאה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה אהוב על 922 אוכלים וטבחים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 38%. ציון זה לא כל כך מרהיב. נסו כנפי עוף פריכות, כנפי עוף אפויות פריכות, ו כנפי עוף באפלו פריכות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
חותכים כנפי עוף לשלושה חלקים; מחק קטעי קצה כנף.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
2
בקערה רדודה קטנה שלבו חמאה ואבקת שום. בקערה אחרת, לשלב את שאר החומרים. טובלים עוף בתערובת חמאה, ואז לתערובת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים על תבנית אפייה משומנת; אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 50-60 דקות או עד שמיצי העוף מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, שרדונה, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ

פינו נואר, יין מבעבע ושרדונה הם הבחירות המובילות שלי לכנפי עוף. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכריע את טעם הבשר, ולכן שרדונה וסוביניון בלאן הן בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרתפים מסתוריים פינו נואר בלאן. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
מרתפים מסתוריים פינו נואר בלאן
מרתפים מסתוריים פינו נואר בלאן
מיוצר מגפני האחוזה שלנו בכרם ויטלנד, פינו נואר "לבן" יבש זה מיוצר על ידי לחיצה על ענבי פינו נואר שלמים מיד לאחר הקציר. ליין שנוצר יש ניחוחות פרחוניים עזים של יערה, נקטרינה וגרדניה וטעמים של מלון טל דבש, אפרסקים לבנים ודובדבן גשום יותר. ליין תחושת פה עשירה וקרמית אך מסיימת נקייה,עם תווים של אבן רטובה ומינרליות חדה.