קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סומסום-רול האביב עוף

סומסום-רול האביב עוף
אולי הקפיץ של עוף בשומשום הוא רק המתאבן שאתם מחפשים. מתאים ל-5 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 41 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רצועות פלפל, עלי כוסברה, אוסקר מאייר מעדנייה rotisserie מתובל חזה עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו סלט עוף תאילנדי בקערת ספרינג רול, מפורק עוף וייטנאם, סלט ספרינג רול אבוקדו + Lemongrass, ו ספרינג רול (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סלט ברוקולי ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
סלט ברוקוליסלט ברוקולי
2
Top tortilla עם סינגלים, עוף, סלט כרוב, כוסברה ופלפלים אדומים; להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.