קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מגזין

סלט אבטיח-מלפפון עם חומץ סושי וליים

סלט אבטיח-מלפפון עם חומץ סושי וליים
סלט אבטיח-מלפפון עם חומץ סושי וליים עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה מכין 10 מנות עם 49 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 9 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. גשו לסופר וקנו מלפפונים, בצל, חומץ אורז מתובל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 44%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: למרק אבטיח עם מלפפון, ליים וכוסברה, סלט בצד חומץ מלפפון, ו סלט מלפפון חומץ תפוחים.

הוראות

1
קלף מלפפונים לתבנית פסים לאורך בעזרת קולפן ירקות. פורסים מלפפונים לשניים לאורכם; חותכים כל מחצית לפרוסות בגודל 1/4 אינץ 'ויוצרים צורות ' חצי ירח'.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
2
שלבו מלפפונים, אבטיח ובצל אדום בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
מלפפוןמלפפון
בצל אדוםבצל אדום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הקציפו בקערה חומץ אורז, חומץ יין לבן ומיץ ליים; מוסיפים נענע. בלבל את הנענע על ידי ערבוב נמרץ ולחיצה על העלים בכף עד שהם נראים חבולים אך אינם מתפרקים.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
חומץ אורזחומץ אורז
מיץ לייםמיץ ליים
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוציאים וזורקים עלי נענע.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
5
מזלפים את הרוטב מעל הסלט וזורקים בעדינות.
6
מפזרים גבינת פטה מעל סלט; לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הרמן אורזיגר וורזגרטן קבינט ריזלינג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
דר ' הרמן אורזיגר וורזגרטן קבינט ריזלינג
דר ' הרמן אורזיגר וורזגרטן קבינט ריזלינג
תערובת אבן החול האדומה ואדמת הצפחה יוצרת את האופי הייחודי של צווידרזיגר וו צוויטרזגרטן. האדמה תפתח את הניחוחות האקזוטיים והחריפים ביין וגם פוטנציאל גדול יותר להזדקנות. הענבים נקצרים ביד בשלות אופטימלית, התירוש מותסס במיכלי נירוסטה וצעיר בבקבוקים על מנת לשמור על חיוניותו ורעננותו. יין זה היה בבקבוק בפברואר 2008.צבע ירוק צהוב בהיר, ניחוח תבלינים ופירות אבן עם כמה תווים של פירות יער אדומים. חיך: הוא בהיר ורענן עם מעט סוכר שנותר. חומציות עדינה עם כמה תווי דבש עדינים וגימור חריף ארוך.