קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות1
ציון בריאות19
מגזין

סלט טונה פשוט

סלט טונה פשוט
סלט טונה פשוט יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון מגיש 1 . מנה זו מכילה סביב 50 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 404 קלוריות. אם יש לך מיונז, חמוצים, canof טונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי Food.com. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 3 דקות. נסו סלט טונה פשוט, סלט פסטה טונה פשוט, ו סלט פסטה טונה פשוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מסננים את המים מפחית הטונה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
2
מערבבים במיונז ותבלינים.לאכול אותו לבד או לשים אותו על טוסט.זה כל כך פשוט.שלח תיקון
מרכיבים שתצטרך
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ניקל & ניקל האריס כרם מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.