קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

עגבניות ממולאות טונה

עגבניות ממולאות טונה
אם $ 1.46 למנה נופל בתקציב שלך, עגבניות ממולאות טונה עשוי להיות עצום ללא גלוטן, ללא חלב, שלם 30, ו פסקטרי מתכון לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 474 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן כל אחד. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מלח סלרי, פלפל, עשב שמיר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכונים דומים: פיקניק ממולא: עגבניות ממולאות טונאן וארטישוק, פלפל אדום, קישואים ממולאים בפטאן ואפונת חומוס, תפוחי מקינטוש ממולאים אגוזים וסוכר חום, עגבניות ממולאות טונה, ו עגבניות ממולאות טונה.

הוראות

1
חותכים פרוסה דקה מהחלק העליון של כל עגבנייה. גורפים עיסה ומשאירים 1/2 אינץ'. מעטפת לכל אחד. הפוך עגבניות על מגבות נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
2
בקערה שלבו את המיונז, מלח הסלרי, השמיר והפלפל. מערבבים פנימה את הטונה, הסלרי וקשיו אם רוצים. כפית לתוך קליפות עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
מלח סלרימלח סלרי
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
קשיוקשיו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמירשמיר
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה להתאים עם יין מרלו,פינו נואר ורוזילי. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. סדרת הכינוי של יאנגרן ן מרלו עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
יאנגרה ן סדרת הכינוי מרלו
יאנגרה ן סדרת הכינוי מרלו
"צעיר ותוסס עכשיו, עם פרץ גדול של חומציות טרייה, אבל עם גושי פרי. מתפוצץ על החיך עם גלים של דובדבנים מתוקים, אוכמניות ושזיפים. טאנינים עבים ומפוארים. זה גיל אבל זה יהיה חבל לפספס את חיוניות הנעורים."- חובב ייןניחוחות עמוקים של שזיפים בשלים וגרגרי בר מובחנים ברמזים של אגוז מוסקט פיקנטי ביין היפה הזה. על החיך, יש שפע של פירות שחורים מתוקים, מרובד בעדינות עם תבלינים מורכבים אלון קלוי. עשיר ועסיסי, היין מסיים עם רושם אלגנטי של טאנינים רכים וטעם לאורך זמן.