קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות96
מגזין

פיאמברה דה סלמון (חבילות סלמון ואורז)

פיאמברה דה סלמון (חבילות סלמון ואורז)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Fiambre דה Salmón (מנות סלמון ואורז). מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 768 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם כמון טחון, מחרוזת מטבח, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון בגריל מנות אורז קוקוס עם סלסה תירס מתוק, חבילות סלמון, ו מנות סלמון בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את העלים plantain ב 8 ריבועים.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)3 עד 4 פאונד דג חרב טרי, פרוס למנות 1/2 אינץ' (בערך 2 לאדם, 3 עד 4 אונקיות כל אחת)
2
מקום 1 חתיכת העלה על משטח עבודה ומניחים עלה שני על גבי, מצביע בכיוון ההפוך, כמו יצירת cross.In קערת לערבב את האורז מבושל עם רוטב aliños.שים 1/2 כוס של תערובת אורז צהוב על מרכז עלי הבננה.
מרכיבים שתצטרך
עלי בננהעלי בננה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מניחים 1/4 כוס אפונה ו 1/4 כוס גזר על גבי האורז ומניחים פילה סלמון 1 על גבי הירקות.מקפלים את עלי הבננה למעלה, אחד מארבעת הצדדים באותו הזמן, כך שהעלים מקיפים את כל המילוי, כאילו אתם עושים חבילה. לקשור עם חוט הקצב. המשך בתהליך עד שכל הטמאלים עטופים וקשורים.לעטוף אותם שוב בנייר כסף. מביאים מים מלוחים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
עלי בננהעלי בננה
פילה סלמוןפילה סלמון
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
TamalesTamales
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
סוכריות אווירסוכריות אוויר
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
4
הוסף את החבילות לכסות ולבשל במשך כ 20 דקות.
5
הסר מהחום ולתת מגניב מעט לפני פתיחת.
6
מגישים עם פלחי סיד ají.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז