קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

פיצה עוף ברביקיו

פיצה עוף ברביקיו
המתכון ברביקיו פיצה עוף יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 15 דקות. מנה זו מכילה כ 51 גר' של חלבון, 45 גרם של שומן, וסך הכל 1399 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך רוטב ברביקיו בור פתוח, קרום פיצה אפוי מראש, מלח שום קליפורניה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכונים דומים: עוף צ'דר מנגל, המרינדה עוף ברביקיו הטוב ביותר, ו עוף מנגל אפוי בתנור.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברביקיו בור פתוחרוטב ברביקיו בור פתוח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין (תלוי בטעם שלך, לבחור)פלפל קאיין (תלוי בטעם שלך, לבחור)3חזה עוף ללא עצמות, מבושל וקוביותחזה עוף ללא עצמות, מבושל וקוביות0(יכול להיות או להרחיק)מלח שום קליפורניהמלח שום קליפורניה1פלפל ירוק, פרוס לרצועותפלפל ירוק, פרוס לרצועות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת גבינה איטלקית, גרוסהתערובת גבינה איטלקית, גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סלט איטלקירוטב סלט איטלקי11 קילו קישואים,3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה או 1/4 כוס שמן זית, לצריכהמרגרינה או 1/4 כוס שמן זית, לצריכה1גדולבצל, פרוס לרצועותבצל, פרוס לרצועות0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס12אינצ ' יםקרום פיצה מוכן מראשקרום פיצה מוכן מראש6פרוסותגבינת פרובולוןגבינת פרובולון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ראנץרוטב ראנץ0(יכול להיות או להרחיק)מלח תיבולמלח תיבול

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
Il Molino Di Grace Solosangiovese Chianti Classico
12 חודשים בין נירוסטה, חביות אלון סלבוני, barriques צרפתית ו tonneaux של שימוש שני.