קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות10
מגזין

רביולי עם עגבניות שרי ופרחי זוקיני

רביולי עם עגבניות שרי ופרחי זוקיני
מתכון רביולי עם עגבניות שרי ופרחים קישואים מוכן בערך 20 דקות. וזה בהחלט מדהים חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 775 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך בצל, שן שום, רביולי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. נסו טליאטלה תוצרת בית עם פרחי קישואים ועגבניות שרי, רביולי עם עגבניות שרי וגבינה, ו אטריות קישואים עם עגבניות שרי ובזיליקום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Piccini קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו