קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות3
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס מהיר

שרימפס מהיר
אם יש לכם מלח ים ופלפל, יד גדולה מלאה עלי תרד תינוק, נוף נוסף של הלילה שלנו ב # thevoice וצילום של @adamlevine-זה היה מופע נהדר וכל המתחרים עשו עבודה מדהימה!!! זה @ iam_alisanporter אף!! אבוקדו קדוש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שיבולת שועל קוקוס פטל שוקולד מרי (עם שמן קוקוס!) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 4 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו שרימפס: המזון המהיר השני {: שרימפס פלפל לימון מעל ירקות}, שרימפס קוקוס מהיר, ו לחם מהיר סודה מהיר (מתכונים דומים).

מרכיבים

3ריבס, קצוץ טרי או קפואיש הרבה שיער וכישרון קורה בתמונה הזאת!!! @ reallaithalsaadi # thevoiceיש הרבה שיער וכישרון קורה בתמונה הזאת!!! @ reallaithalsaadi # thevoice4יד גדולה מלאה עלי תרד תינוקותיד גדולה מלאה עלי תרד תינוקות2(חוֹרֶף)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2(חוֹרֶף)שמן קוקוסשמן קוקוס1(חוֹרֶף)אבקת קארי (או יותר לפי הטעם)אבקת קארי (או יותר לפי הטעם)1מיליליטרמבט נוסף על הלילה שלנו ב # thevoice וצילום של @ ada evine-זה היה מופע נהדר וכל המתמודדים עשו עבודה מדהימה!!! זה @ iam_alisanporter אף!! אבוקדו קדושמבט נוסף על הלילה שלנו ב # thevoice וצילום של @ ada evine-זה היה מופע נהדר וכל המתמודדים עשו עבודה מדהימה!!! זה @ iam_alisanporter אף!! אבוקדו קדוש1מיליליטרהחיים שלי חייבים להיות כאלה קלים, כי ... החיים. חסה, גבינה, טורקיה, סלמי, @bubbiespickles, עגבניות ענבים, מיונז, חרדל, נעשה. #ארוחת צהריים # קל # mo ife # lettucewrapsהחיים שלי חייבים להיות כאלה קלים, כי ... החיים. חסה, גבינה, טורקיה, סלמי, @bubbiespickles, עגבניות ענבים, מיונז, חרדל, נעשה. #ארוחת צהריים # קל # mo ife # lettucewraps3ריבס, קצוץ טרי או קפואהרגשתי כמו ביצה עלומה ו ... סוג של בוקר של סארקראוט... # poachedeggs # ארוחת בוקר # fermentedfoodsהרגשתי כמו ביצה עלומה ו ... סוג של בוקר של סארקראוט... # poachedeggs # ארוחת בוקר # fermentedfoods1תיקפלפלים אדומים צלויים קפואים ובצל מ סוחר ג'ו (או 1 פלפל חריף קצוץ 1/2 בצל צהוב לקוביות)פלפלים אדומים צלויים קפואים ובצל מ סוחר ג'ו (או 1 פלפל חריף קצוץ 1/2 בצל צהוב לקוביות)3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור לפי הטעםמלח ים ופלפל שחור לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Wild נתפס שרימפס אדום ארגנטינאי או שרימפס אחרים (מצאתי את שלי ב טריידר ג'ו של בסעיף המקפיא, גלם, זנבות הוסרו דה ורידים)Wild נתפס שרימפס אדום ארגנטינאי או שרימפס אחרים (מצאתי את שלי ב טריידר ג'ו של בסעיף המקפיא, גלם, זנבות הוסרו דה ורידים)3ריבס, קצוץ טרי או קפואהבנים שלי הם אל הירח מפחיד מתרגש!! הקול # פרגוסובויסהבנים שלי הם אל הירח מפחיד מתרגש!! הקול # פרגוסובויס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.