קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

ווסאבי ורוטב סויה חומוס

ווסאבי ורוטב סויה חומוס
ווסאבי ורוטב סויה חומוס נטול גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 112 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 24 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. מתכון זה אופייני למטבח המזרחי של מידל. אם יש לכם מיץ לימון, שום, אבקת ווסאבי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 49%, שהוא מוצק. ווסאבי וחזיר קרום פנקו עם רוטב סויה ג'ינג'ר, ווסאבי וחזיר קרום פנקו עם רוטב סויה ג'ינג'ר, ו ווסאבי וחזיר קרום פנקו עם רוטב סויה ג'ינג'ר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שלב כ-1/2 גרגירי החומוס, רוטב הסויה, שמן הזית, מיץ הלימון, הטחינה, אבקת הוואסאבי, השום והפלפל השחור בבלנדר; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, מגרדים את דפנות קערת הבלנדר בעזרת מרית כדי להבטיח מרכיבים משולבים במלואם. מגרדים תערובת לקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ווסאביאבקת ווסאבי
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לימוןמיץ לימון
חומוסחומוס
שמן זיתשמן זית
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
טחינהטחינה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מריתמרית
קערהקערה
2
הכניסו את גרגרי החומוס שנותרו לבלנדר, ושמרו 5 עד 7 שעועית בודדת לשימוש מאוחר יותר. מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, מוסיפים נוזלים שמורים מהפחיות אם יש צורך בלחות כדי לקבל אותם חלקים; מוסיפים לאצווה הקודמת ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
הכינו בריכה רדודה במרכז החומוס עם גב כף; מקשטים בחומוס שמור ובכמות קטנה של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
שמן זיתשמן זית
חומוסחומוס
4
קערת כיסוי בניילון נצמד ושומרים במקרר לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

חומוס בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ויוה דיווה מוסקטו פרוסקו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ויוה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויוה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים ללחם חתוך טרי ואפרסק העולה לקדמת הבמה.