קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

טורקיה ג'מבליה

טורקיה ג'מבליה
טורקיה ג'מבלאיין היא ללא גלוטן וללא חלב ומספק כ 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 13 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 251 קלוריות. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם בצל ירוק, מלח, שום בבקבוקים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל קריאולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. נסו טורקיה ג'מבליה, טורקיה ג'מבליה, ו טורקיה נקניק ג'מבליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל ושום; מטגנים 6 דקות או עד להשחמה קלה. מערבבים פנימה פלפלים ו -5 המרכיבים הבאים (פלפלים דרך פלפל שחור); מטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל שחורפלפל שחור
שוםשום
בצלבצל
3
להוסיף אורז; ומטגנים 1 דקה. מערבבים מרק ועגבניות; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
אורזאורז
4
מוסיפים הודו ונקניק; מכסים ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
טורקיה כולהטורקיה כולה
5
מפזרים בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

170(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)נקניק אנדויל, קצוץנקניק אנדויל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 קילו קישואים,שום מבוצרשום מבוצר411(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו מבושל מגוררהודו מבושל מגורר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דון אולגריו אלברינו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
דון אולגריו אלברינו
דון אולגריו אלברינו
דון אולגריו אלבארי נואו הוא ביטוי מובהק למגוון אלגנטי וארומטי זה, המציג טעמים וניחוחות הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים עם תווים פרחוניים מפתים המודגשים בחומציות רעננה ותוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, מסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.