קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

טמפורה טבילה רוטב

טמפורה טבילה רוטב
טמפורה טבילה רוטב יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 28 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש גרגרי דאשי, מירין, רוטב סויה ומים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בערך 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפ דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 8%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: מתכון לובסטר טמפורה (עם רוטב טבילה), קאג'ון טמפוראן במיה עם רוטב טבילה בצל ירוק, ו טמפורה שרימפס עם רוטב טבילה של סויה.

הוראות

1
בסיר קטן, להביא מים לרתיחה. מערבבים פנימה דאשי, ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דאשי.דאשי.
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש ומערבבים פנימה מירין ורוטב סויה.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הרונארט ברוט רוזפסלי (חצי בקבוק) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.