קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

מרק טאקו

מרק טאקו
המתכון למרק טאקו יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך תוך כ-15 דקות. תמורת 2.06$ למנה, תקבלו מנה עיקרית שמגישה 6. מנה אחת מכילה 536 קלוריות, 35 גרם חלבון ו-28 גרם שומן. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. אם יש לכם מרק פטריות זהוב, שעועית, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 57%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: טאקו שלישי: מרק טאקו קל, טאקו שלישי: מרק טאקו קל וטאקו שלישי: מרק טאקו קל.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

אפשר לשלב מקסיקני עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות את Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.