קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

סטייק סינטה טריאקי

סטייק סינטה טריאקי
סטייק סינטה טריאקי דורש בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 232 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. אם יש לכם סטייק סינטה עליון בקר, סוכר חום, רוטב סויה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל יפני. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 53%. קבובי סינטה טריאקי, קבובי סינטה טריאקי, ו קבובי סינטה טריאקי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מוסיפים את הסטייק. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. סטייק גריל, מכוסה, על אש בינונית במשך 5-8 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; כל הכבוד, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק סינטה עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ברוקס וילמט ואלי פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!