קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מגזין

סירת אהבה

סירת אהבה
מתכון ספינת האהבה מוכנה בערך 10 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 470 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. אם יש לכם אננס, מנגו, קרח וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שבוע אהבה: אנחנו אוהבים...עוגות תפוחי אדמה מתוקים של גרהם, סירת גבינה, ו ברוקולי בסירה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!