קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

סלסת פירות קיווי

סלסת פירות קיווי
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו סלסן פירות קיווי. מנה אחת מכילה 89 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . המתכון הצמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליתי ולקטו אובו מגיש 8 ומחיר 70 סנט למנה . למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו בצל, פלפל סרנו, תפוזים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 57% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: אנסלדה דה פיטאיה, קיווי, Y מנגו (פירות דרקון, קיווי ומנג, סלסה שמש וחמה! (סלסת קיווי אננס מנגו) וסלסת גביע פירות (סלסת פירות בכוסות בודדות) .

הוראות

1
מחממים 1/2 חומץ בלסמי בסיר בינוני על אש בינונית גבוהה. מבשלים לאט ומערבבים בצל עד שהוא רך. מערבבים פנימה בננה. השתמש בחומץ בלסמי שנותר לפי הצורך כדי לשמור על לחות התערובת. מערבבים פנימה תפוזים, קיווי ופלפל סרנו. מבשלים ומערבבים עד שכל החומרים רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
פלפל סראנופלפל סראנו
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
עוגות אורז מוצ'י צבעוניותעוגות אורז מוצ'י צבעוניות
תפוחי אדמה אדומים, חתוכים לרבעיםתפוחי אדמה אדומים, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
3 אונקיות עוגיות ג'ינג'רס, מרוסקות דק (בערך 12)3 אונקיות עוגיות ג'ינג'רס, מרוסקות דק (בערך 12)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Vietti Cascinetta Moscato d'Asti עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
Vietti Cascinetta Moscato d'Asti
צבע צהוב שמש חיוור וקריזנט קל, למוסקטו ד'אסטי הזה יש ניחוחות עזים של אפרסקים, עלי ורדים וג'ינג'ר. בחיך הוא מתוק עדין ונוצץ עם חמיצות צנועה, איזון טוב, מורכבות טובה וסיומת של משמשים טריים. נפלא כאפריטיף, מלווה מושלם למטבח הפאן-אסיאתי וללובסטר, כמו גם מאפים, קינוחים על בסיס פירות וקרמימים וגבינות כחולות.