קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגות קטיפה אדומות

עוגות קטיפה אדומות
המתכון Cupcakes קטיפה אדומה מוכן תוך כ 55 דקות, והוא בהחלט סופר צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 15 מנות. מנה אחת מכילה 451 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, סוכר, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 21 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. נסו רול עוגת קטיפה אדומה, עוגות קטיפה אדומות עם ציפוי שוקולד לבן {שבוע קטיפה אדום}, ו עוגות קטיפה אדומות צמחוניות. קטיפה ורודה, למעשה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות f. קו מאפין פחיות עם מצעים נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
3
בקערה קטנה, לנפות יחד את הקמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח. בכוס מדידה גדולה, לשלב את חלב החמאה, צבע מאכל, חומץ, וניל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
צבע מזוןצבע מזון
אבקת קקאואבקת קקאו
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חומץחומץ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
קערהקערה
4
בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, לנצח את החמאה וסוכר במהירות בינונית במשך 1 דקה, עד האור.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
מוסיף את הביצים, אחד בכל פעם, ומכה עד בשילוב. עם המיקסר במהירות נמוכה, להוסיף את החומרים יבשים ואת החומרים הרטובים לסירוגין 3 חלקים, מתחיל ומסתיים עם החומרים יבשים, ומערבבים עד בשילוב. מערבבים עם מרית גומי כדי להיות בטוח הבלילה מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
בלנדרבלנדר
6
סקופ את הבלילה לתוך כוסות מאפין עם כף גלידה 2 1/4 אינץ ' או כף גדולה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
ספינות מאפינסספינות מאפינס
7
אופים במשך 25 עד 30 דקות, עד שקיסם שיניים מוכנס במרכזים יוצא נקי. מגניב לחלוטין את המחבתות ואת הקפקייקס עם ציפוי קטיפה אדום.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
8
מניחים את גבינת השמנת, החמאה והוניל בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, ומערבבים על מהירות בינונית רק עד בשילוב. אל תצליף!
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
9
מוסיפים את הסוכר ומערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב-חמאה, מזועזע.חלב-חמאה, מזועזע.340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות סוכר מנופה1/2 כוסות סוכר מנופה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר2תוספת זחליםביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבע מאכל אדום נוזליצבע מאכל אדום נוזלי11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר12(חוֹרֶף)(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקת, כגון פרניגוטיאבקת קקאו לא ממותקת, כגון פרניגוטי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור11 קילו קישואים,חומץ לבןחומץ לבן