קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת פיסטוק עם חמאה חומה עם ענבי קונקורד

עוגת פיסטוק עם חמאה חומה עם ענבי קונקורד
מתכון פיסטוק עוגת חמאה חומה עם ענבים קונקורד יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 45 דקות. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 407 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו קמח עוגה, פיסטוקים ו 1 כף קמח unbleached, חלבונים ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: עוגת פיסטוק עם חמאה חומה עם ענבי קונקורד, פוקאצ'ה אגוז תירס עם ענבי קונקורד וגורגונזולה, ו פיקטה בלעדית עם חמאה וענבים חומים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.