קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

פיצה עוף ברביקיו בגריל

פיצה עוף ברביקיו בגריל
פיצה עוף מנגל בגריל עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 561 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו גבינת מוצרלה, חזה עוף, בצק פיצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בצק פיצה בקירור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה קינוח בגריל כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. עם כפית ציון 42%, המנה הזו טובה. נסו מנגל איטלקי עוף בגריל, פיצה עוף בגריל, אספרגוס ופטריות עם קרום פיצה מאפיית בלקבירד, ו מרינדת העוף הטובה ביותר לברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרססים נייר אפייה ללא דפנות בתרסיס ירקות שאינו מקל; מרדדים בצק למלבן 16"איקס12".
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מורחים רוטב על בצק; מסדרים מעל רצועות עוף מבושלות.
מרכיבים שתצטרך
מכרזי עוףמכרזי עוף
רוטברוטב
בצקבצק
3
מפזרים גבינה מגורדת.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
4
ריססו גריל קר בתרסיס ירקות שאינו מקל; מחממים גריל לחום בינוני-נמוך (275-325).
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים נייר אפייה על הגריל; גריל, מכוסה, 3 דקות או עד שהבצק מתחיל להתייצב (כבר לא בצק). החלק את הבצק על הגריל והמשיך לצלות, מכוסה, 10 דקות נוספות. השתמש בנייר אפייה כדי להסיר פיצה מהגריל; מפזרים בצל ירוק. פורסים לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
גרילגריל

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מונטה ברנרדי סאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -44 דולר.
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
מונטה ברנרדי סעאטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
רובי אדום במראה. הניחוחות אופייניים לזנים: אלגנטי, פירותי, פטל שחור, דובדבן, סגול, ותווים מינרלייםיבש, חם, רך למדי על החיך. טעים, טרי ומעט טאני בגימור אינטנסיבי וארוך.