קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

פיקנטה חומוס שעועית שחורה

פיקנטה חומוס שעועית שחורה
המתכון פיקנטה שעועית שחורה חומוס מוכן תוך כ-15 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון מזרחי. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 39 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-17 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. לכו לחנות והרימו גרידת ליים, רוטב פיקנטה, מיץ ליים ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 99%, וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פיקנטה חומוס שעועית שחורה, פיקנטה חומוס שעועית שחורה, ו פיקנטה חומוס שעועית שחורה.

הוראות

1
מכניסים את השעועית, רוטב הפיקנטה, מיץ הליים וגרידת הליים למעבד מזון או לבלנדר. מכסים ומעבדים עד שהתערובת חלקה וקרמית.
מרכיבים שתצטרך
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מגישים את תערובת השעועית עם הפריכיות לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

חומוס עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' רוז בקבוק ברוט מסנוור. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט בקבוק מסנוור
ניחוחות וטעמים בהירים של תות טרי ופטל משתלבים עם תווים של לילך וסיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. זה ברוט רוז רוז משלים מגוון רחב של מזונות, מ מלוח מתוק. נסו את זה עם מנות אסיאתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, עוגת גבינה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו האוגני בלאן מציע חומציות ורעננות טבעית. גמאי בעל גוף קל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.