קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

רוטב קארי יוגורט טבעוני

רוטב קארי יוגורט טבעוני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב קארי יוגורט טבעוני. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 176 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. לך לחנות ותביא יוגורט חלב קוקוס מתורבת, אבקת קארי, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי, המבורגר הודו תאילנדי עם רוטב יוגורט קארי, ו שום-ירכיים עוף קארי עם רוטב יוגורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את היוגורט, 1/4 כוס מיונז, אבקת קארי, ומיץ לימון עד חלקה.לטבילה עבה יותר, עשירה יותר, לטאטא עד 1/4 כוס יותר של מיונז הטבעוני.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מגישים על כריך, על מרק, או עם ירקות לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Raats המקורי Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות