קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות14
מגזין

חומוס חלפיניו

חומוס חלפיניו
צריך ללא גלוטן טבעוני הר ד ' אובר? חומוס ג'לפנו יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 198 קלוריות. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח המזרחי של מידל. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, שום, פתיתי פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו חומוס ג'לפנו קלוי, חומוס ג'לפנו כוסברה, ו חומוס ג'אלפה סיידו הרוצח עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים 11 מרכיבים ראשונים במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מקשטים בפפריקה.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
3
מגישים עם ירקות שונים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

מרכיבים

850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) שעועית גרבנזו או גרגירי חומוס, שטופים ומנוקזיםפחיות כל אחד) שעועית גרבנזו או גרגירי חומוס, שטופים ומנוקזים2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)פרוסות ג'לפנו מוחמצות, קצוצותפרוסות ג'לפנו מוחמצות, קצוצות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ מפרוסות ג'לפנו כבושותמיץ מפרוסות ג'לפנו כבושות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש16ריבס, קצוץ טרי או קפואמגוון ירקות טרייםמגוון ירקות טריים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינה צלויהטחינה צלויה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות טורס סנגרה דה טורו קאווה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
טורס סנגרה דה טורו קאווה
טורס סנגרה דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הדרים ותווי אניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.