קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
מגזין

טאקו עוף תאילנדי

טאקו עוף תאילנדי
טאקו עוף תאילנדי דורש בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ללא גלוטן זה משרת 2 . מנה אחת מכילה 958 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 50 גרם שומן. אם יש לכם חמאה, אורז יסמין, אבקת קארי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש בחמאת הבוטנים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות שוקולד צ'יפס שיבולת שועל חמאת בוטנים כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד גם כמנה עיקרית. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 80%. הציון הזה מוצק. נסו טאקו עוף תאילנדי, טאקו עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים, ו טאקו חסה בוטנים עוף תאילנדי (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1ראשחמאה חסהחמאה חסה1גדולגזר, מגוררגזר, מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה2(חוֹרֶף)קוקוס מעופףקוקוס מעופף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמין, מבושלאורז יסמין, מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קוביות שום (או כ -2 ציפורן)קוביות שום (או כ -2 ציפורן)4בצל ירוק, פרוס דק (חלקים לבנים וירוקים חיוורים בלבד)בצל ירוק, פרוס דק (חלקים לבנים וירוקים חיוורים בלבד)3(חוֹרֶף)רוטב הויסיןרוטב הויסין21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב חם (סריראצ'ה הכי טוב)רוטב חם (סריראצ'ה הכי טוב)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים3(חוֹרֶף)שמןשמן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים או צדפותרוטב דגים או צדפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)2חזה עוף ללא עור ללא עצמות (100 גרם)חזה עוף ללא עור ללא עצמות (100 גרם)11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות46 6 " טורטיות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזני נוצץ הם אפשרויות נהדרות עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. השילוב הטבטוני של גמאי פינו נואר 1787 לספירה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת גאמאי פינו נואר טבטונית 1787 לספירה
תערובת גאמאי פינו נואר טבטונית 1787 לספירה
תערובת פינו נואר / גמאי " 1787 "זו היא החלק הנגדי לתערובת" 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם מיוצרים באותו פרי מדויק) הוא הכלים המשמשים לייצורם. ה" 1787 " הותסס והתיישן בחביות עץ אלון ניטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787 נצטווה צו להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק המוזל ולהחליפם בגפנים ריזלינג. עם הזמן החוק הזה התפוגג וזנים אדומים נשתלו לאט לאט באזור.