קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

טמאלה דיפ

טמאלה דיפ
Tamale Dip לוקח בערך 5 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 1.64$ למנה, תקבלו מנה של 8. מנה אחת מכילה 390 קלוריות, 24 גרם חלבון ו-29 גרם שומן. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו פחית), צ'ילי, גבינה מעובדת ועוד מספר מצרכים להכנה היום. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי האוכל המקסיקני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב, ידידותית ל-fodmap ותזונה שלמה. עם ציון של 43%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: Tamale Pie, Tamale Pie ו- Tamale Pie.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.