קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

מרק ים אפריקאי חריף

מרק ים אפריקאי חריף
מרק ים אפריקאי חריף יכול להיות בדיוק אפריקה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 256 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. אם יש לכם קישואים, חמאת בוטנים שמנת, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מרק. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו מרק בוטנים אפריקאי חריף, מרק בוטנים אפריקאי חריף עם חומוס, ו תבשיל עוף אפריקאי חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בעציץ מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
בצל מטגן, בטטה ושום עד הבצל רך. להנמיך את החום במידת הצורך כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים במרק העוף, קורנית וכמון. מביאים לרתיחה, לכסות ומבשלים במשך כ 15 דקות. מערבבים בסלסה, שעועית גרבנזו וקישואים. מבשלים עד מכרז, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את האורז מבושל וחמאת בוטנים עד חמאת הבוטנים מומסת.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים חם עם פיתות צ ' יפס וסלט ירוק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היקב של פינוטג ' ברי תקווה טובה מלא עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
יין זה מציג חיך מרענן אך עסיסי עם פירות יער שחורים, שזיפים, פירות שחורים פראיים וסוכרוסיטה טבעית ונפלאה. יש לו מרקם גמיש עם טאנינים משולבים, גמישים וכמה תבלין אטרקטיבי על הסיום. יהירה להפליא!