קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

מרק מיסו פטריות כפול

מרק מיסו פטריות כפול
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק מרק, אז תנו הזדמנות ל פעמיים מרק מיסו פטריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 116 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה מושלם עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח היפני. לכי לחנות וקחי ברוקולי, רוטב סויה, ג'ינג'ר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. , שהוא מוצק. נסו מרק מיסו טופו ופטריות, שלוש פטריות ומרק מיסו טופו, ו פטריות שיטאקי לבביות ומרק מיסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את הפטריות כפתור טופו משי ומבשלים עד הפטריות רכות. מצקת על 1/2 כוס המרק ומערבבים אותו לתוך 2 כפות של מיסו.
מרכיבים שתצטרך
1 כף טימין טרי, 4 ענפים, קצוצים דק1 כף טימין טרי, 4 ענפים, קצוצים דק
טופו משיטופו משי
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
מיסומיסו
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
2
מערבבים עד חלקה ולהוסיף לסיר. טעם, ואם יותר מיסו יש צורך, לחזור על התהליך עם כף אחרת של מיסו. אפשר למרק להתבשל במשך כ 5 דקות נוספות ללא רותחים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מיסומיסו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות