קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות9
ציון בריאות16
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב בשר לספגטי

רוטב בשר לספגטי
רוטב בשר לספגטי הוא מתכון ללא חלב עם 9 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -23 גרם חלבון , 27 גרם שומן , ובסך הכל 498 קלוריות . , מתכון זה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלח, רוטב עגבניות, פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה עובד היטב כרוטב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 54% , וזה טוב. נסו רוטב בשר לספגטי , ספגטי עם רוטב בשר , וספגטי ורוטב בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים בשר בקר ונקניק על אש בינונית עד שהם אינם ורודים יותר; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
8 אונקיות לחם לבן בעל מרקם גס8 אונקיות לחם לבן בעל מרקם גס
1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק פרוס דק, חלק ירוק בלבדבצל ירוק פרוס דק, חלק ירוק בלבד
2
העבר ל-5 qt. בישול איטי. מערבבים פנימה את העגבניות, הפלפל הירוק, הבצל, הגזר, המים, רוטב העגבניות, רסק העגבניות, הסוכר החום, התיבול האיטלקי, השום, המלח והפלפל. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות או עד שהוא מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
1 ליטר Quahogs קצוצים1 ליטר Quahogs קצוצים
6 פחיות (12 אונקיות כל אחת) חלב אידוי6 פחיות (12 אונקיות כל אחת) חלב אידוי
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
עוף רוטיסרי ללא עור, מעצם ונמשך לגושים בגודל 1 1/2 על 1/2 אינץ'עוף רוטיסרי ללא עור, מעצם ונמשך לגושים בגודל 1 1/2 על 1/2 אינץ'
חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)חצילים, קלופים וחתוכים לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 כדורים לפחות)
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
בזיליקום טרי קצוץ או 2 כפות בזיליקום מיובשבזיליקום טרי קצוץ או 2 כפות בזיליקום מיובש
פסטה פנה)פסטה פנה)
פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)
כף גדושה פלפל לבןכף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מגישים עם ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול עגבניות מרוסקות, לא מצוחצחיכול עגבניות מרוסקות, לא מצוחצח21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק9ריבס, קצוץ טרי או קפואספגטי מבושל חםספגטי מבושל חם2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדיןג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקיתיבול איטלקי1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן