קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות14
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חומוס ארטישוק רעב

חומוס ארטישוק רעב
חומוס ארטישוק רעב ורעב יכול להיות בדיוק המתאבן שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 266 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לך מלח, יוגורט יווני, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. נסו אמא רעבה אחת, הפיצה של האיש הרעב, ו אמא רעבה אחת (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את כל המרכיבים למעט חומוס בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
באמצעות מועך תפוחי אדמה או מזלג, ביסודיות מועך את החומוס.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
3
העבר לבלנדר. מחית עד חלקה, לעצור ערבוב אם מאט.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
לטעם הטוב ביותר, מקררים את החומוס במשך כמה שעות. לפני ההגשה, מקשטים עם מפזרים כל אחד פתיתי פפריקה ופטרוזיליה, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלבבות ארטישוק משומר, סחוטלבבות ארטישוק משומר, סחוט01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), סחוט ושטוףחומוס (שעועית חומוס), סחוט ושטוף11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פטרוזיליה יבשים, ועוד, לקישוט אופציונליפתיתי פטרוזיליה יבשים, ועוד, לקישוט אופציונלי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום כתוששום כתוש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני נטול שומןיוגורט יווני נטול שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואחותכים ירקותחותכים ירקות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פפריקה, ועוד יותר, לקישוט אופציונליפפריקה, ועוד יותר, לקישוט אופציונלי8ריבס, קצוץ טרי או קפואפיתות צ'יפספיתות צ'יפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות ללא שומןמרק ירקות ללא שומן