קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

תבשיל בראטוורסט צ'דר

תבשיל בראטוורסט צ'דר
תבשיל Cheddar Bratwurst הוא מנה עיקרית ללא גלוטן . חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 30 גרם חלבון , 37 גרם שומן ובסך הכל 637 קלוריות . , מתכון זה מכסה 29% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 6. הוא מובא אליכם על ידי Allrecipes. אם יש לכם פלפל חריף, נקניקיות ברטוורסט, גבינת צ'דר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-10 דקות . לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ושישה יגידו שהוא הגיע למקום. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 69% , וזה טוב. ביס של בצק עלים צ'דר , בצל בירה מקורמל ובראטוורסט צ'דר , ובצל בירה מקורמל ובראטוורסט צ'דר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים נקניקיות ברטוורסט, שעועית ירוקה, מרק שמנת פטריות, פלפל, בצל, תפוחי אדמה אדומים, גבינת צ'דר ומים בסיר איטי. מתבלים במלח ופלפל שחור. מבשלים על גבוה עד שתפוחי האדמה רכים, כ-3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריות מוקרםמרק פטריות מוקרם
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
יכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץיכול כרוב כבוש, שטוף, מרוקן וקצוץ
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם הבחירות המובילות שלי לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. קברנה סוביניון עדן קניון "ESTATE" עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-49 דולר לבקבוק.
כרמי עדן קניון "ESTATE" קברנה סוביניון
כרמי עדן קניון "ESTATE" קברנה סוביניון
מדליית ברונזה - תחרות יין כרוניקל סן פרנסיסקו 2011. האסטייט קברנה סוביניון 2007 הוא בציר מוצלח. עונת הגידול הניבה את העורות העבים והטעימים ביותר שגידלנו אי פעם. עוצמתי ומורכב, גוון העור העורב שלה חושף סגנון נשי, גוף בינוני וטעמים צפופים של אוכמניות טריות, שוקולד, דומדמניות, קינמון, סיגליות וציפורן. בציר זה התיישן במשך 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הייצור הקטן שלנו, היינות בעבודת יד מיוצרים תוך התערבות מינימלית, המשקף את ההשפעה המלאה של הכרם שלנו בתהליך ייצור היין. כרם האחוזה שלנו מייצר יבול נמוך וענבים באיכות גבוהה שנכתשים ומסירים את הגבעולים תוך דקות מקטיף ידני. אנו מייצרים כ-2,000 מארזים בשנה של יינות עקביים, מאוזנים, נמוכים בסולפיטים, טבעוניים, ללא גלוטן, ללא GMO וידידותיים לטבע.